مطالب آموزشی در مورد دینی و عربی

واقعا متاسفم

دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۳۰ ب.ظ

سلام

امروز دوشنبه 1392/11/14 ،روزی بود که به خاطر تحمل سرمای جانسوز آنهم سه روز متوالی از دست خودم ناراحت شدم.امروز روزی بود که گچ در دستان معلم ریاضی طاقت نیاورد و معلم اجتماعی به خاطر گریه دو تن از بچه های کلاس(به خاطر احساس سرما) دیوانه شده بود.

برای اعتراض رفتم دفتر مدیر،اما دفتر مدیر از همه جای مدرسه سرد تر بود.

واقعا متاسفم

متاسفم که گوش شنوایی برای شنیدن و جرأتی برای انتقاد از این وضع در همکاران نیست.

متاسفم از اینکه اولیای دانش آموزان از وضع بچه هایشان خبر ندارند

به خاطر این همه رخوت و بی تفاوتی متاسفم

واقعا متاسفم

متاسفم از اینکه حفظ میز از اوجب واجبات شمرده  می شود.

متاسفم از اینکه سرمایه والدین هر چیزی غیر از فرزندانشان است.

متاسفم از اینکه معلمی بی ..... هستم.

  • سجاد صفری کلنتر

نظرات (۴)

تاکی میخوای متاسف باشی بهتره از خودت شروع کنی اگه تو اعتراض کنی ما هم پشتت هستیم اگه ارزه نداری شعار الکی نده وسرتو بنداز پایین و صدات در نیاد از همکاران طریق القدس هستم جوابشو بنویس
پاسخ:
سلام
فکر نکنم شما همکار طریق القدسی باشین!
شما که جرأت نوشتن اسم خودتونو ندارین. چطور دم از حمایت کردن میزندید؟
خوب من از رسانه خودم (وبلاگ معلم عربی)اعتراض کردم.
شما هم به نام خودتون بیایین و تایید کنید
واقعا خیلی سرد بود         
نه اقای صفری    یخ میزنیم
آقای صفری حرف دلمونو زدی                                    

اگه تعطیل میشد خیلی خوب بود
پاسخ:
مدرسه شما وضعش بد نیست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی